مطالب روز


مطالب روز

         چگونه مي توان يك شبكه فوق العاده ارزشمند ساخت

بازدید :    ۱۹ خرداد ۱۴۰۰    ۱۲:۱۱:۱۱    محسني

يكي از بزرگترين افسانه ها در تجارت اين است كه اگر مي خواهيد موفق شويد بايد يك شبكه بزرگ داشته باشيد. در واقع شما براي شروع فقط به 5 يا 10 نفر نياز داريد.


حقيقت اين است كه اندازه شبكه شما مهم نيست. آنچه مهم است نفوذ افراد در شبكه شما است.
    اگر شبكه من 1000 نفر داشت ، اما فاقد نفوذ بودند ، ارزش تجاري آن نزديك به صفر بود.


    اگر شبكه شما فقط از 10 نفر تشكيل شده باشد ، اما آنها بسيار پرشور و تأثير واقعي داشته باشند ، ارزش تجاري زيادي براي شما خواهد داشت.


اتلاف وقت خود را براي تعويض كارت هاي بازرگاني در رويدادهاي شبكه متوقف كنيد. افرادي كه در اين رويدادها شركت مي كنند براي فروش به شما و نه خريد از شما هستند و تعداد بسيار كمي از افراد با ارتباط خوب وقت خود را براي شركت در آنها تلف مي كنند.


هيچ يك از افراد با نفوذي كه من بيش از 25 سال در بازاريابي و تبليغات مي شناسم يا با آنها ملاقات كرده ام در اين موارد نيستند. بهترين شبكه ها كشف كرده اند كه راه ارتباط با افراد مناسب هدف قرار دادن آنها است.


ايميل ، ارتباطات و توسعه تجارت
در اينجا يك پيشنهاد وجود دارد: ليستي از 30 فرد تأثيرگذار در بازار خود تهيه كنيد. اين افراد مي توانند مشتريان بالقوه با كيفيت بالا يا شايد مجريان تأثيرگذار را شامل شوند. معرفي كنندگان افرادي هستند كه مي توانند شما را به بسياري از خريداران پيشنهاد دهند.


سپس ، با هم برنامه اي تنظيم كنيد كه به شما امكان جلب توجه آنها را بدهد. اين رويكرد هدفمند زمان مي برد ، اما پاداش هاي آن بسيار زياد است.


باور نمي كنيد؟
خوب ، فكر كنيد كه اگر قبلاً چنين كاري كرده ايد ، تجارت شما چقدر متفاوت خواهد بود و اكنون مي توانيد تلفن را برداريد و با تأثيرگذارترين افراد در زمينه كاري خود صحبت كنيد! اين قوانين بازي را تغيير مي دهد.


چگونه وب سايت خود را به يك ماشين جذب مشتري تبديل كنيم.
اكثر مشاغل كوچك نمي دانند كه وب سايت آنها قادر به فعاليت 24 ساعته 7 روزه ، توليد سرب يا فروش است.


وب سايت شما مي تواند پرس و جو ، هدايت ، تماس تلفني و فروش با كيفيت بالا را از طريق سرنخ هاي علاقه مند ايجاد كند ... به شرطي كه اين كار را به درستي انجام دهيد.


    وقتي يك وب سايت به صورت حرفه اي طراحي و به بازار عرضه مي شود ، مانند داشتن يك BANG در ميانه خيابان آكسفورد يا خيابان 5 است.


بيشتر وب سايت هاي مشاغل كوچك مانند فروشگاه هايي هستند كه در يك جاده خاكي بلااستفاده در وسط ناكجا آباد قرار دارند. آنها منسوخ شده و به بازار ضعيف عرضه مي شوند ، زيرا مي توانند براي صاحب مشاغل ارزش بيشتري داشته باشند.


امروزه سرمايه گذاري مورد نياز براي يك وب سايت يا وبلاگ حرفه اي بسيار كم است. بله ، شما قطعاً مي توانيد هزاران نفر را در يك وب سايت خرج كنيد ، با اين حال ، براي اكثر قريب به اتفاق مشاغل ، كاملاً نيازي به صرف اين نوع پول نيست.


    به عنوان مثال اين سايت يكي از محبوب ترين وبلاگ هاي بازاريابي در جهان است. اين وردپرس (و رايگان) با موضوع وبلاگ ساخته شده است كه قيمتي در حدود 80 دلار دارد.


سايت هايي وجود دارند كه بيش از 100 برابر هزينه دارند كه كسري از تعداد ليدها را توليد مي كند. بنابراين ، براي داشتن يك وب سايت يا وبلاگ موفق و حرفه اي ، نيازي به صرف هزينه زياد نيست.


مشتريان و مشتريان بالقوه در مورد شما قضاوت مي كنند
دليل ديگري كه باعث مي شود وب سايت خود را جدي بگيريد اين است كه تقريباً اكنون همه از اينترنت براي "بررسي" يك سرويس دهنده بالقوه استفاده مي كنند.


قبل از تصميم گيري در مورد معامله با ارائه دهنده يا نه ، اكثريت قريب به اتفاق مردم وب سايت ارائه دهنده را جستجو مي كنند! اين شامل افرادي است كه خدمات خود را به آنها بازاريابي مي كنيد. بنابراين ، وب سايت شما در مورد تجارت شما به آنها "چه چيزي" مي گويد؟


وب سايت شما از نظر واقعاً مهم بخشي منحصر به فرد از بازاريابي شماست: اين وب سايت به تنهايي قدرت از بين بردن يا افزايش نرخ پاسخ براي ساير فعاليتهاي بازاريابي شما را دارد.


بنابراين ، اگر به عنوان مثال ايميل ارسال مي كنيد ، توجه داشته باشيد كه افرادي كه به آنچه شما ارائه مي دهيد علاقه مند هستند ، قبل از اينكه تصميم بگيرند با شما تماس بگيرند ، به وب سايت شما مراجعه مي كنند (يا نه!) اين بدان معني است كه كيفيت و محتواي وب سايت شما بايد مردم را ترغيب كند كاملاً به شما اعتماد كرده و كاملاً حرفه اي شما را مي بينيم.


اگر بازاريابي شما نرخ پاسخگويي مورد انتظار شما را ايجاد نكرد ، به ياد داشته باشيد افرادي كه براي برقراري ارتباط با شما "ابتدا" بودند ابتدا از وب سايت شما بازديد كردند. يك وب سايت حرفه اي و بهينه شده ضروري است.

بازاريابي،

     ادامهـ مطلبـ          نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

          آخرین مطالب ارسالی

جدید     اولين رولكس خود را چه زماني خريداري مي كنيد
    چگونه مي توان يك شبكه فوق العاده ارزشمند ساخت
    4 دليل كه مشاغل از بازاريابي آنلاين استفاده مي كنند
    براي رسيدن به اهداف بازاريابي خود چه مواردي را بايد تكميل كنيد؟
    مراحل فرآيند محتوا را بخاطر بسپاريد
    مردم دامنه شما را چگونه مي بينند
    چگونه مي توان به وب سايت خود مراجعه كرد
    سئو داخلي در مقابل سئو خارج از صفحه
    نحوه انتخاب وب كم
    گرانترين ساعت هاي سيكو در جهان

منو

درباره ما