مطالب روز


مطالب روز

         براي رسيدن به اهداف بازاريابي خود چه مواردي را بايد تكميل كنيد؟

بازدید :    ۶ خرداد ۱۴۰۰    ۰۴:۱۰:۵۳    محسني

پس از اتمام برنامه خود ، بايد در مورد آن اقدام كنيد. شما بايد وظايفي را كه براي شروع بازاريابي در تجارت خود بايد انجام دهيد مشخص كنيد.

مراحل كسب و كار شما به شما كمك مي كند تا در مسير خود باقي بمانيد تا بتوانيد بدون اينكه هر بار كه بخواهيد تجارت خود را به بازار عرضه كنيد ، از ابتدا شروع كنيد پيشرفت مداوم داشته باشيد.


براي تهيه ليست اقدام برنامه بازاريابي خود ، براي مديريت كارهاي روزمره خود ، همين روند را دنبال كنيد: هدف نهايي را در پيش بگيريد و آن را به يك سري وظايف يك مرحله اي تقسيم كنيد كه شما را به دستيابي به نتيجه مطلوب رهنمون مي كند.

به عنوان مثال ، اگر يكي از فعاليت هاي توصيف شده در طرح تبليغاتي شما راه اندازي يك كمپين پست الكترونيكي مستقيم باشد ، ممكن است اولين مراحل كاري شما به شرح زير باشد:
    بودجه كمپين را تعيين كنيد    هدف اين كارزار را روشن كنيد    نوع نامه ارسال مستقيم را تعيين كنيد    طراح يا شركتي را براي ايجاد وثيقه استخدام كنيد.    يك نسخه براي نامه مستقيم ارسال كنيد    دعوت به عمل را روشن كنيد    پيش نويس بخش ايميل مستقيم ايجاد كنيد

تا زماني كه آنها به روشي ساخته شده اند كه از پيشرفت پشتيباني مي كند ، ليست اقدامات شما مي تواند به اشكال مختلفي انجام شود.
همچنين هر مورد اقدام بايد حاوي تاريخ سررسيد باشد كه با جدول زماني كه براي برنامه بازاريابي خود ايجاد كرده ايد كار كند.

معمولاً هرچه مراحل كوچكتر باشد ، انجام كارها و ايجاد حركت براي شما راحت تر است.

معيارها: به چه نتايجي رسيده ايد و از كجا مي توانيد آنها را بهبود ببخشيد؟
اگر نتايج را پيگيري و اندازه گيري نكنيد ، برنامه بازاريابي مشاغل كوچك شما بي فايده است.

 شما نمي خواهيد وقت و هزينه خود را براي بازاريابي كه مشتري يا مشتري شما نيست ، تلف كنيد.

شما مي خواهيد بازاريابي شما تجارت را به وجود آورد و بازدهي مثبت سرمايه (ROI) به شما بدهد.
نحوه اندازه گيري و اندازه گيري نتايج شما به تاكتيك هاي بازاريابي شما بستگي دارد.


به عنوان مثال ، رديابي بازاريابي اينترنتي مي تواند با استفاده از ساير تجزيه و تحليل ها و معيارهاي مبتني بر اينترنت انجام شود ، در حالي كه رديابي روش هاي بازاريابي آفلاين نياز به رويكرد دستي بيشتري دارد.
به طور كلي ، هرچه سيستم رديابي شما استانداردتر باشد ، نتايج شما نيز بيشتر مرتبط مي شوند.


 با اندازه گيري نتايج خود ، در تنظيم فعاليت هاي بازاريابي خود بسيار بهتر خواهيد بود تا در مناطقي كه در آنها بيشترين موفقيت را خواهيد داشت ، تمركز كنيد.


موفقيت در كسب و كار كوچك با برنامه ريزي خوب شروع مي شود
ايجاد يك تجارت كوچك سودآور نتيجه يك برنامه خوب و سخت كوشي است.
 يك نمودار ايجاد كنيد ، آن را دنبال كنيد ، آن را دقيق و به روز كنيد و هميشه از آن به عنوان راهنماي موفقيت در تجارت كوچك خود استفاده كنيد.

بازاريابي،

     ادامهـ مطلبـ          نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

          آخرین مطالب ارسالی

جدید     اولين رولكس خود را چه زماني خريداري مي كنيد
    چگونه مي توان يك شبكه فوق العاده ارزشمند ساخت
    4 دليل كه مشاغل از بازاريابي آنلاين استفاده مي كنند
    براي رسيدن به اهداف بازاريابي خود چه مواردي را بايد تكميل كنيد؟
    مراحل فرآيند محتوا را بخاطر بسپاريد
    مردم دامنه شما را چگونه مي بينند
    چگونه مي توان به وب سايت خود مراجعه كرد
    سئو داخلي در مقابل سئو خارج از صفحه
    نحوه انتخاب وب كم
    گرانترين ساعت هاي سيكو در جهان

منو

درباره ما