مطالب روز


مطالب روز

         مراحل فرآيند محتوا را بخاطر بسپاريد

بازدید :    ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰    ۰۲:۰۲:۱۱    محسني

روند ايجاد محتوا براي هر مارك كمي متفاوت است ، اما به طور كلي شما موارد زير را داريد:
    برنامه ي بازاريابي    استراتژي محتوا در داخل برنامه بازاريابي    تاكتيك هاي خاص (به عنوان مثال كد) در استراتژي محتوا    طرح تحريريه تاكتيك (نقش مدير تحريريه)    محتواي اصلي اين تاكتيك (به عنوان مثال يك پست وبلاگ)    بررسي محتواي اصلي (بررسي تخصصي و تصحيح)    توزيع محتوا از طريق سيستم مديريت محتوا    بهينه سازي محتوا براي موتورهاي جستجو (چه در صفحه و چه در خارج از صفحه)    اشتراك محتوا (به عنوان مثال ، از طريق فيس بوك و توييتر)    ادغام محتوا (بازگشت به برنامه بازاريابي و ساير استراتژي هاي بازاريابي محتوا و استراتژي هاي بازاريابي سنتي)    اندازه گيري محتوا (از طريق تجزيه و تحليل ، تبديل ، فروش مستقيم / پاس يا ساير اقدامات كيفي)    ارزيابي مجدد محتوا (براساس بازخورد مطالب از طريق تجزيه و تحليل)
اين يك نسخه ساده از يك فرايند بسيار پيچيده است. هزينه ، يا بهتر بگوييم ، سرمايه گذاري چيزي است كه با هر يك از اين مراحل همراه است. اكثر بازاريابان فقط هزينه اصلي محتوا را به عنوان محتواي اصلي (كلمه يا ويدئو) مشاهده مي كنند ، اين چيزي است كه شما ممكن است به هر كس 25 دلار در هر پست ، 100 دلار در ساعت يا حتي 2 دلار در هر كلمه بپردازيد ، بسته به پيچيدگي محتوا و تجارت نياز دارد. فرض كنيم شما براي اين پست وبلاگ خاص بايد 300 دلار سرمايه گذاري كنيد. بسياري از بازارياب ها فكر مي كنند كه اين كار با روند بودجه بندي انجام شده است (پست هاي وبلاگ به 300 دلار x نياز دارند). اوه نه ، حتي نزديك نيست
    چه كسي طرح آزادسازي مداوم را تنظيم مي كند؟    چه كسي مطالب را به روز ، جذاب و جذاب نگه مي دارد؟    چه كسي مطالب را جمع آوري مي كند؟    چه كسي به محتوا هدايت مي كند؟    چه كسي محتوا را اندازه گيري مي كند؟    چه كسي در حال ارزيابي مجدد محتوا است؟
اين ليست همچنان ادامه دارد. اين دقيقاً به همين دليل است كه اگر بازاريابي محتواي خود را به يك آژانس اختصاصي محتواي يا ناشر اختصاص دهيد ، تقسيم بندي فقط محتواي اصلي بسيار دشوار است. مارك ها به ندرت تمام قسمت هاي ديگر را پيدا مي كنند و فقط به محتواي اصلي نياز دارند. وقتي مارك ها از طريق Junta42 وارد مي شوند و فروشندگان وبلاگ را هر ماه مي خواهند ، بيشتر آنها به 75٪ از مراحل توليد محتوا فكر نكرده اند. هزينه ايجاد محتواي كليدي بيشتر است ... اما بايد به خاطر بسپاريد كه چه چيزي بدست مي آوريد.چه تجربه اي است؟
بنابراين چه نوع تجربه اي مي خواهيد بين محتواي خود و مشتري خود ايجاد كنيد؟ پاسخ به اين س willال مشخص مي كند كه به كدام بخش از فرآيند محتوا نياز داريد و در نهايت ، چه مبلغي براي محتواي خود بايد پرداخت كنيد. احتمالاً در نقطه اي هستيد كه مي توانيد براي يك پست وبلاگ 25 دلار به شخص بپردازيد. اين فرم براي رسانه هاي تقاضا كار مي كند. براي اكثر مارك ها كار نمي كند. ما نمي توانيم تمام توجه خود را معطوف به پيش بيني آنچه مشتريان ما در جستجوي بعدي مي كنند و نوشتن مطالب براي آن كنيم. ما بايد محتوايي توليد كنيم كه به گفتگو با مشتريانمان كمك كند و در نهايت به كسب و كارمان از محتوايي كه ايجاد مي كنيم كمك كند.
من لزوماً با ايده Pay Peanuts، Get Monkeys موافق نيستم زيرا برخي نويسندگان بزرگ را مي شناسم كه چه بخواهيد و چه نخواهيد توانستند از Demand Media به نفع خود استفاده كنند. مشترياني هستند كه با اين مدل به اهداف خود مي رسند. با اين حال ، به عنوان يك بازارياب ، بايد بدانيد كه براي آن مدل چه هزينه اي مي پردازيد. آيا فقط مي خواهيد كمي چرخش پيدا كنيد و 18 سوراخ راه برويد؟ ممكن است كافي باشد. يا به Pinehurst نياز داريد. 

،

     ادامهـ مطلبـ          نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

          آخرین مطالب ارسالی

جدید     اولين رولكس خود را چه زماني خريداري مي كنيد
    چگونه مي توان يك شبكه فوق العاده ارزشمند ساخت
    4 دليل كه مشاغل از بازاريابي آنلاين استفاده مي كنند
    براي رسيدن به اهداف بازاريابي خود چه مواردي را بايد تكميل كنيد؟
    مراحل فرآيند محتوا را بخاطر بسپاريد
    مردم دامنه شما را چگونه مي بينند
    چگونه مي توان به وب سايت خود مراجعه كرد
    سئو داخلي در مقابل سئو خارج از صفحه
    نحوه انتخاب وب كم
    گرانترين ساعت هاي سيكو در جهان

منو

درباره ما