مطالب روز


مطالب روز

         چگونه مي توان به وب سايت خود مراجعه كرد

بازدید :    ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰    ۰۴:۳۸:۴۲    محسني

بديهي است كه شما بازديد كننده بيشتري از وب سايت مي خواهيد. همه چيز برابر ، ترافيك واجد شرايط تر ، برابر با هدايت ، مشتري و درآمد بيشتر است. اما ، چگونه مي توانيد ترافيك بيشتري به وب سايت خود هدايت كنيد؟
چگونه رانندگي را به وب سايت خود هدايت كنيم1. بينش مخاطب
هنگامي كه مخاطب خود را درك مي كنيد ، مي توانيد به طور موثرتري با علايق ، خواسته ها ، اهداف ، مبارزات و نقاط درد آنها صحبت كنيد. شما مي توانيد محتوايي ايجاد كنيد كه به زبان مشتريان بالقوه شما صحبت كند و كليك بيشتري روي نتايج جستجو و پست هاي اجتماعي ايجاد كند.
2. سفر مشتري را نقشه برداري كنيدبراي اينكه بازديد شما به سايت شما بيشتر شود ، درك روشني از سفر مشتري از طريق قيف تصميم گيري داشته باشيد. اين مي تواند از زماني كه آنها براي اولين بار از يك فرصت يا مشكلي مطلع مي شوند تا زماني كه تصميم به خريد از شما مي گيرند همه موارد را پوشش دهد.
ترسيم سفر مشتري به شما كمك مي كند محتوايي ايجاد كنيد كه خريداران را از طريق كانال تبديل انتقال دهد.
به عنوان مثال ، بگوييد كفش مخصوص دويدن مي فروشيد. شخصي كه تازه شروع به دويدن كرده است احتمالاً نمي داند چه كفشي مي خواهد. مي توانيد راهنماها ، فيلم ها و مقالاتي ايجاد كنيد كه به آنها كمك كند انواع مختلف كفش هاي مخصوص دويدن را درك كنند.
هنگامي كه آنها درك بهتري از آنچه در يك كفش دويدن در نظر مي گيرند ، پيدا كردند ، محتوا و ابزارهاي با كيفيتي به آنها كمك مي كنند تا گزينه ها را مقايسه كنند و بهترين جفت را براي پاهاي خاص خود ، سبك دويدن ، شرايط يا اهدافشان انتخاب كنند.
3. كلمات كليدي و موضوعات مناسب را هدف قرار دهيد
يكي از م effectiveثرترين و پايدارترين روش ها براي جابجايي بازديد به وب سايت شما استفاده از سئو است. خود گوگل در گزارش تأثير اقتصادي خود اعلام كرده است كه SEO ROI 5.3 برابر بيشتر از هزينه پرداخت شده است.
تحقيق كلمات كليدي
مشتريان شما بسته به جايي كه در قيف تصميم گيري قرار دارند كلمات كليدي مختلفي را جستجو خواهند كرد. جستجوهاي بالاي قيف معمولاً وسيعتر از جستجوهاي پايين قيف هستند.
به عنوان مثال ، شخصي در مرحله آگاهي ممكن است كفش مخصوص دويدن را جستجو كند زيرا هنوز با مارك ها يا محصولات آشنا نيست.
شخصي كه در مرحله بررسي است مشخص تر خواهد بود. بنابراين ، آنها ممكن است بهترين كفش هاي مخصوص رانندگي را براي مردان جستجو كنند.
ممكن است شخصي بيشتر در طول قيف Google Nike Air Zoom Tempo vs Hoka Challenger ATR 6 يا بررسي هاي Nike Air Zoom Tempo را داشته باشد.
سرانجام ، شخصي كه در آستانه خريد در پايين قيف است ، ممكن است حمل و نقل رايگان Nike Air Zoom Tempo را جستجو كند.
خوشه هاي موضوع و صفحات ستون را بسازيد
بعد از شناسايي كلمات كليدي برتر خود ، آنها را به صورت استراتژيك در خوشه هاي موضوع گروه بندي كنيد. اگر هنوز با آن استراتژي آشنا نيستيد ، پست من را بخوانيد كه خوشه هاي موضوعي چيست و چرا آنها مي خواهند يك بازگشت بزرگ در دنياي SEO داشته باشند.
به طور خلاصه ، خوشه هاي محتوا محتواي شما را در سطوح مرتبط سازماندهي مي كنند. شما يك مركز محتواي سطح بالا ايجاد مي كنيد كه صفحه ستوني ناميده مي شود و به زيرموضوعات مختلف پيوند مي يابد. در مجموع ، خوشه هاي موضوعي يك روش باورنكردني براي هدايت بازديد به وب سايت شما در كل سفر خريدار است.
4- به س rightالات درست پاسخ دهيد
يكي از م mostثرترين راه ها براي هدايت ترافيك جستجوي ارگانيك به سايت شما پاسخ به س questionsالاتي است كه مشتريان بالقوه مي پرسند. وقتي به سوالات صحيح كاملاً پاسخ دهيد ، مدت زمان ماندن بازديدكنندگان در سايت خود را افزايش مي دهيد و نرخ گزاف گويي را كاهش مي دهيد.
علاوه بر اين ، شما مي توانيد در قطعه ويژه در نتايج جستجوي ارگانيك ظاهر شويد ، كه مي تواند ميزان زيادي ترافيك ايجاد كند.
5. سئو فني
هنگام كاوش در مورد چگونگي هدايت بازديد به وب سايت خود ، ممكن است اولين چيزي كه به ذهن خطور مي كند معماري وب سايت نباشد. اما بسيار مهم است سئو فني تضمين مي كند وب سايت شما تا آنجا كه ممكن است گوگل پسند باشد. اين بدان معني است كه سايت خود را به گونه اي ساختار بندي مي كنيد كه Google از آنچه در مورد آن است مطلع شود و بتواند هر URL را به طور م cثر جستجو كند.
6. سئو سايت
SEO در صفحه فرآيند اطمينان از بهينه سازي مناسب هر صفحه براي حداكثر رتبه بندي جستجوي ارگانيك است. تعدادي از مراحل خاص وجود دارد كه بايد هنگام بهينه سازي صفحات وب انجام دهيد ، از جمله:
    هر صفحه را با يك كلمه كليدي اصلي خاص ترسيم كنيد.    از URL هايي استفاده كنيد كه ساده ، تميز ، قابل فهم ، غني از كلمات كليدي هستند و يك مسير منطقي را دنبال مي كنند.    كلمه كليدي خود را در اوايل برچسب عنوان وارد كنيد و عنوان را تا حد امكان جذاب و قابل كليك كنيد.    توصيف متا خود را جذاب و توصيفي كنيد تا وقتي افراد آن را خواندند ، بخواهند از صفحه بازديد كنند.
7. Google SERP خود را با نرخ كليك بهبود بخشيد
آيا از قبل محتواي متمركز بر كلمات كليدي زيادي داريد؟ در اين صورت ممكن است فقط با بهبود نرخ كليك خود در صفحات نتايج موتور جستجو (SERP) بتوانيد به بازديد وب سايت بيشتري دست پيدا كنيد.
هرچه رتبه بندي جستجوي ارگانيك شما بالاتر باشد ، ميزان كليك شما بالاتر مي رود و ترافيك بيشتري كسب خواهيد كرد.
براي يافتن صفحاتي كه عملكرد CTR كم است ، از Google Search Console استفاده كنيد. به دنبال كلمات كليدي و صفحاتي با تعداد بازديد بالا و تعداد كليك كم باشيد. آيا برچسب عنوان با هدف جستجو همسو است؟

8. سئو خارج از صفحه براي دريافت بك لينك بيشتر
بك لينك ها از نظر Google يك عامل مهم براي رتبه بندي است. هرچه پيوندها از پيوندهاي با كيفيت بيشتري برخوردار باشند ، به همان نسبت مرتبط و معتبرتر به نظر مي رسند. اگر مي خواهيد رتبه بالاتري داشته باشيد و بازديد بيشتري را به وب سايت خود هدايت كنيد ، از طريق ارتباط راهبردي تا آنجا كه ممكن است بك لينك با كيفيت بالا ايجاد كنيد.
راهنماي SEO خارج از صفحه ما م Ourثرترين روشهاي دريافت بك لينك را در بر مي گيرد ، بنابراين قطعاً ارزش خواندن آن را دارد.
مهم است كه به ياد داشته باشيد كه همه پيوندها برابر نيستند. بهترين پيوندها هم به سايت شما مرتبط هستند و هم با اقتدار بالا. اگر خدمات IT را بفروشيد و از مكاني براي پيتزا محلي پيوندي دريافت كنيد ، اين كار سايت شما چندان مفيد نخواهد بود. گوگل حتي ممكن است آن را تلاشي براي بازي در سيستم و مجازات كردن شما به خاطر آن بداند.
چگونه مي توانيد اين نوع بك لينك ها را بدست آوريد؟ در اينجا چند استراتژي از راهنماي من در بالا پيوند داده شده است:
    محتواي مناسب پيوند ايجاد كنيد كه ارزش گسترده اي را فراهم كند.    ارسال پست هاي مهمان در وب سايت هاي معتبر.    در نشريات محبوب ، وبلاگ ها و پادكست ها مصاحبه كنيد.    تحقيقات منحصر به فرد انجام دهيد.    وقتي كسي به طور طبيعي از برند شما نام برد ، از بك لينك استفاده كنيد.    شريك تأثيرگذاران ، وبلاگ نويسان و انتشارات مربوطه.
در هسته اصلي آن ، ايجاد پيوند در واقع ايجاد روابط ارزشمند است. وقتي به طور مرتب به اطرافيان خود ارزش افزوده مي كنيد ، آنها از پيوند به سايت شما بسيار خوشحال خواهند شد.


9. بازاريابي محتوا
بازاريابي محتوا فرآيند ايجاد و توزيع محتواي بسيار ارزشمند و مرتبط با مخاطبان بيشتر است.

تاكتيك هاي خاص بازاريابي محتوا مي تواند شامل همه چيز از پست هاي وبلاگ گرفته تا خطوط راهنما ، پادكست ها ، فيلم ها ، كتاب هاي الكترونيكي ، كتاب هاي نگاه ، اينفوگرافي ها ، SlideShares ، گزارش هاي پژوهشي و موارد ديگر باشد. قالب هايي را انتخاب كنيد كه براي مخاطبان شما منطقي باشد. آنها را قادر به دريافت پاسخهايي كه بدنبال آن هستند يا ارزش سرگرمي مورد نظرشان را بدست آوريد.
مزاياي بازاريابي محتوا آنقدر زياد است كه فقط از ترافيك فراتر رفته و استدلال در برابر سرمايه گذاري در اين روش دشوار است.
چگونه مي توان با بازاريابي محتوا بازديد وب سايت را افزايش داد
برخي از مارك ها فراتر از آن هستند و تجربه شگفت انگيزي را براي كاربران خود ايجاد مي كنند كه طبيعتاً مخاطبان را به خود جلب مي كند. براي مثال عالي از نحوه عملكرد ، بياييد به وب سايت هاي رولكس نگاهي بيندازيم.
وب سايت اصلي آنها داراي تعداد زيادي محتواي عالي ، از جمله كپي بلند شكل ، عكاسي خيره كننده و فيلم با وضوح بالا در مورد محصولاتشان است. اين سايت حتي يك گالري تصوير زمينه براي رايانه شما و مصاحبه با چهره هاي مشهور دارد.
اما ، نام تجاري واقعا در Rolex.org مي درخشد. در اينجا ، آنها محتواي غني از روايت ، از جمله داستان بنيانگذار شركت و كاوش در علم و محيط را منتشر مي كنند.
علاوه بر اين ، جوايز رولكس از افرادي كه دنيا را از طريق نوآوري يا مقابله با چالش هاي اجتماعي به مكان بهتري تبديل مي كنند ، احترام مي گذارد. ابتكار عمل و راهنماي هنر رولكس به شما اطمينان مي دهد كه دانش فرهنگي مهم از نسلي به نسل ديگر منتقل مي شود.
بنابراين ، در حالي كه استراتژي محتواي خود را توسعه مي دهيد ، كاملاً خلاق باشيد و خود را به فروش محصولات محدود نكنيد. هنگامي كه شما به طور منظم محتواي عالي توليد و تبليغ مي كنيد ، باعث افزايش تعامل و افزايش بازديد وب سايت مي شويد.
10. بازاريابي ويدئويي
بازاريابي از طريق ويدئو در حال افزايش است زيرا توليد و ويرايش فيلم هايي با چيزي بيش از تلفن هوشمند بسيار آسان تر مي شود. SEO Video به شما كمك مي كند تا هنگام جاسازي ويديوها در YouTube و SERP هاي اصلي Google و همچنين براي صفحات وب خود بيشتر ديده شويد.
علاوه بر اين ، فيلم ها عملكرد خوبي در سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي دارند و به طور قابل توجهي جذابيت بيشتري نسبت به ساير پست ها دارند.
بازاريابي ويدئويي به شما امكان مي دهد شخصيت مارك خود را به گونه اي منحصر به فرد نشان دهيد كه ساير استراتژي هاي بازاريابي آنلاين اين كار را نكنند. شما مي توانيد افراد را در پشت صحنه شركت خود ببريد و به طور اصيل با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد.
HubSpot با موفقيت از بازاريابي ويدئويي براي تقويت سوخت استفاده كرده است. آنها بيش از 1000 ويدئو در YouTube توليد كرده اند ، بسياري از آنها مستقيماً با محصولشان ارتباط ندارند اما صرفاً سعي در كمك به درك بهتر مخاطبان خود از بازاريابي دارند.
Target نيز يك جريان بي پايان از ويدئوها ايجاد مي كند (39 ويديوي منحصر به فرد فقط در ماه گذشته در زمان نوشتن اين مقاله!) ، اغلب به روشي سرگرم كننده و زبون گونه. مجموعه ويدئويي "راه هاي بيشتر براي لذت بردن" اين شركت موارد مختلف كاربردهاي مختلفي را كه براي محصولات خود به فروش مي رسانند شرح مي دهد.
بيشتر فيلم ها بي نظير هستند. اين يك چرخش تازه و تخيلي در مورد جزئيات مستقيم محصول است. يكي ديگر از نمونه هاي خوب بازاريابي ويديويي Target ، مجموعه ويديويي "Let’s Target" است كه در آن ستاره هاي هاليوود با دوستانشان تماس مي گيرند و چيزهاي جديدي به آنها مي آموزند.
11. پادكست
پادكست يك روش عالي براي افزايش بازديد از وب سايت و ايجاد يك نام تجاري است. آنچه پادكست را منحصر به فرد مي كند اين است كه شما مي توانيد بدون صرف وقت و تلاش زياد محتواي ارزشمند و طولاني مدت ارائه دهيد.
پادكست مي تواند به طور مداوم براي 30+ دقيقه در هر بار توجه مخاطب را جلب كند. هنوز هم بهتر ، اين رسانه تا رسيدن به نقطه اشباع محتواي خود فاصله زيادي دارد. بنابراين ، فرصت هاي زيادي براي بازاريابان براي ايجاد رهبري فكري ، ايجاد يك رديف از نقاط تماس مكرر با نام تجاري و شروع به ايجاد رابطه با مخاطبان خود وجود دارد.
12. وبينارها
وبينارها يك استراتژي آزمايش شده و اثبات شده براي افزايش بازديد وب سايت ، ارتباط با مخاطبان ، بهبود تعامل و ايجاد يك نام تجاري موفق هستند. آنها به شما امكان مي دهند تخصص خود را در مورد يك موضوع خاص نشان دهيد و در عين حال به مخاطبان خود در حل مشكلات مشتركي كه با آن دست و پنجه نرم مي كنند نيز كمك مي كند. وبينارها به ويژه در مواقعي كه آموزش غواصي عميق تر لازم باشد بسيار مثر هستند. آنها همچنين يك روش عالي براي گرفتن هداياي جديد و به نمايش گذاشتن يك محصول يا خدمات خاص هستند.
13. ميزبان رويدادها
رويدادهاي زنده (و رويدادهاي مجازي) راهي عالي براي برقراري ارتباط با افراد صنعت شما و همچنين مشتريان بالقوه جديد است. نكته اي در مورد صحبت با مردم به صورت زنده وجود دارد كه با تبليغات يا پادكست ها يا بازاريابي از طريق ايميل قابل تكرار نيست. ميزباني رويدادهاي زنده به شما امكان مي دهد روابط مهمي ايجاد كنيد و در عين حال تجربه اي به يادماندني را براي حاضران ايجاد كنيد.
تبليغ اين رويداد به خودي خود مي تواند تعداد زيادي از بازديدكنندگان را به سايت يا صفحه اصلي شما هدايت كند. به علاوه ، شما به راحتي مي توانيد محتواي رويداد را به ماده اي هميشه سبز براي وب سايت خود تبديل كنيد. به عنوان مثال ، مي توانيد فيلم ها و اسلايدهاي اسلايدي از سخنراني ها را در دسترس قرار دهيد يا يك وبينار را اجرا كنيد كه عكس هاي ارائه شده از تصاوير ارائه شده را ارائه دهد. 

سئو ، بازاريابي،

     ادامهـ مطلبـ          نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

          آخرین مطالب ارسالی

جدید     اولين رولكس خود را چه زماني خريداري مي كنيد
    چگونه مي توان يك شبكه فوق العاده ارزشمند ساخت
    4 دليل كه مشاغل از بازاريابي آنلاين استفاده مي كنند
    براي رسيدن به اهداف بازاريابي خود چه مواردي را بايد تكميل كنيد؟
    مراحل فرآيند محتوا را بخاطر بسپاريد
    مردم دامنه شما را چگونه مي بينند
    چگونه مي توان به وب سايت خود مراجعه كرد
    سئو داخلي در مقابل سئو خارج از صفحه
    نحوه انتخاب وب كم
    گرانترين ساعت هاي سيكو در جهان

منو

درباره ما